جک های خنده دار

جک های خنده دار

جک های خنده دار

جک های خنده دار


واقعا اینجوروا واقعا




خخخخخخخخخخخخخخخخ

جک های باحال سال


میدونی چرا به میز ارایشی  خانوما میگن میز توالت ؟؟چون زن ها جلوی اون میشینن تا نرینن تو صورت خودشون بلند نمیشند!!

جک های باحال سال


پسره تو محلمون سنگین ترین پیکش <<پیک نوروزی>>بوده اونم کمک فک فامیلش حلش کرده حالا هی تو لاین پست میزاره.این پیک  و میزنم به سلامتی این این پیکا میزنم به سلامتی اون حالا اگه ببریش ازمایش بگیری میبینی اخرین بار دکتر الکل مالیده در کونش امپول زده

جک خنده دار سال 93

لره میره سر قبر پدرش یه پاکت خرما هم خریده  میزاره رو سنگ قبر پدرش  میره اب بیاره بر میگرده میبینه هیچ چی خرما تو پاکت نیست میزنه رو سنگ قبر میگه بابا اگه گشنته برات ساندویج بگیرم

جک خنده دار سال 93


به رشتیه میگن به روح اعتقاد داری ؟؟؟؟؟





میگه اره من پسرم مرده ولی هنوز عروسم میزاد

جک خنده دار سال 93

اقا یه روز با اقام دعوام شد  منم یهو رفتم تو فاز هندی گفتم بزن پدر بزن بزن که بدونم پدری بالای سرمه بزن که همه بدونند بزن اقام جوری زد تو گوشم که مثل لواشک چسبیدم به قالی

همش خالی بندیه  حالم به هم خورد به خدا

جک خنده دار سال 93


لره زنگ میزنه اورژانس میگه:از وقتی رفتم دستشویی کمرم راست نمیشه؟؟؟دکتر میگه لری؟؟؟؟ میگه:اره میگه:چیزی نیست:دکمه شلوارتو بستی به یقت!!

جک خنده دار سال 93

ایا میدانید اولین کسی که از سیستمwi fi استفاده کرد یک خواننده ی ایرانی به نام معین بود؟ سال ها پیش وی در یکی از البوم هایش از این سیستم یاد کرد :کفتر کاکل به سر wifi

یه خبر از من ببرwifi     ملاحظه میکنید که ان زمان حتی سیستم های کامپیوتری و اندروید  وجود نداشته و ایشان این سیستم را روی پرندگان نصب میکرده است!!